lördag 3 november 2012

Övertrött baby i famnen, vill inte lugna sig. Men hoppas han snart somnar. Mat vill han absolut inte ha. Storebror lade sig snällt i sängen och somnade med en gång. Blev ingen utedag idag, har mått konstigt hela dagen, tror jag håller på att bli sjuk. Det vill jag inte, nej nej. Men K var med tante och onkel hela dagen, de hade byggt snögubbe och åka pulka. Jag har försökt städa och där emellan vila lite. Hoppas morgondagen blir bra. Och NEJ, jag äter INTE rakfisk och det är mitt beslut, inget någon kan tvinga i mig. Suck, acceptera mina val, jag äter det JAG vill. Var på rakfisk middag, hade med egen mat. Äter inte rakfisk. Men ett eller två eller sju nej tack är tydligen inte tillräckligt. Suck. Jee, nu har lillemsn lugnat sig. Nu ska det eldas och tändas ljus. Och bara slappas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar